Maalaa mielenmaisemaa -yksilökurssi

Milloin?
22.–25.4.2025

Missä?
Meri-Karinan hyvinvointikeskuksessa (Seiskarinkatu 35, 20900 Turku).

Kurssin teema?
Voimaa luovuudesta. Kurssi on kuvataidepainotteinen.

Kenelle?
Kurssi on sinulle, joka olet sairastanut tai sairastat syöpää. Haluat löytää uusia keinoja suhtautua sairauteen ja tahdot tutustua kuvataideterapeuttiseen työskentelyyn ja taidetyöskentelyn voimauttavaan ja kannattelevaan voimaan.

Mitä?
Kurssi tarjoaa sinulle mahdollisuuden löytää uusia näkökulmia sairauteen ja elämään. Omakuvaa ja muutokseen suhtautumista tarkastellaan yhteistyöskentelynä maalaamalla ja kirjoittamalla, tekemällä yhteistaidetta. Taideterapeutti rohkaisee sinua katsomaan ja tutkimaan sairautta elämässäsi. Taidetyöskentelyn ohessa kurssilla keskustellaan ja jaetaan tunteita ja ajatuksia muiden samassa tilanteessa olevien kanssa.

Ohjaajat
Taideterapeutti Anniina Kuula ja yhdistyksen moniammatillinen työryhmä.

Hakuohjeet
Täytä tästä sähköinen hakemus tai täytä ja tulosta tästä paperinen hakemus (muista allekirjoittaa hakemus tulostuksen jälkeen) ja postita se osoitteella: Lounais-Suomen syöpäyhdistys, Seiskarinkatu 35, 20900 Turku. Paperisia hakemuksia saa myös kuntoutusohjaajilta sekä Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen toimistosta. Hakuaika kurssille päättyy 22.3.2025.

Hakeaksesi kurssille sinun ei tarvitse olla Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen jäsen. Suosittelemme, että haet kurssille noin puolen vuoden kuluttua sairastumisesta tai kun sairastumisen akuutti vaihe on ohitse. Tarvittaessa arvioimme tilanteesi yksilöllisesti. Voit hakea kurssille myös silloin, kun syöpä on uusiutunut.

Osallistujien määrä ja valinta
Kurssille valitaan 10 osallistujaa hakemuksen perusteella.

Muuta
Kurssi on maksuton. Myös majoittuminen Meri-Karinassa täysihoidolla on maksutonta. Majoittuminen jaetuissa kahden hengen huoneissa.

Lisätietoa
Meri-Karinan kurssitoimisto