Tervetuloa Suomen suurimpiin joulumyyjäisiin!

(10.10.2024)

Tervetuloa Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen järjestämiin suurmyyjäisiin, joista on mahdollista hankkia kaikki yksilölliset lahjatavarat pukinkonttiin! Sisäänpääsy on maksuton.

Varaa myyntipaikka tästä linkistä. Suurmyyjäiset järjestetään viimeistä kertaa. Kannattaa toimia nopeasti, sillä paikat ovat kysyttyjä!

Pysäköinti maksaa 6 € ja vaatesäilytys 3 €. Pysäköinnin voi ostaa joko ennakkoon verkosta tai korttimaksulla. Huomioithan, että Turun Messukeskuksessa ei ole käteisautomaattia. Myyjäispäivänä on mahdollista nauttia jouluinen lounasbuffet Messukeskuksen ravintolassa tai istahtaa kahvilaan kahvikupillisen äärelle nauttimaan tunnelmasta.

Messukeskukseen liikennöi myyjäispäivänä Turun seudun joukkoliikenteen Fölin bussilinja numero 100. Linjan lähtöpysäkki Turun keskustassa on Linnankadulla oleva E1. Muut bussiyhteydet Messukeskukseen ovat linjat 32 ja 99. Bussit ovat maksullisia.

Lounais-Suomen Syöpäyhdistys
044 055 1571, asiakaspalvelu@lssy.fi

Lue lisää joulumyyjäisistä täältä.
Liity Facebook-tapahtumaan täällä.