Matkalla mukana -kiertue Uudessakaupungissa

Lisätietoa tapahtumasta

Harkitsetko liittyväsi Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen jäseneksi? Pohditko osallistuvasi kurssille? Kaipaatko ammattilaisen tukea? Haluaisitko ryhtyä vapaaehtoiseksi? Matkalla mukana -kiertue pysähtyy Vakka-Suomen sairaalaan. Tervetuloa tutustumaan yhdistykseen ja Vakka-Suomen paikallisosastoon!

Vakka-Suomen sairaalan aulassa klo 12.00–15.00:
•Tutustu yhdistyksen palveluihin ja toimintaan. Tarjolla on tietoa muun muassa jäsenyydestä, kursseista, perhepalveluista, neuvonta-asemien palveluista, terveyden edistämisestä, vapaaehtoistoiminnasta ja psykososiaalisen tuen palveluista. Tule rohkeasti juttelemaan! Mikäli et vielä ole yhdistyksen jäsen, voit liittyä jäseneksi ja saat upean kassin! Voit myös kokeilla onneasi pyörittämällä onnenpyörää, josta voi voittaa hienoja palkintoja.

Vakka-Suomen sairaalan ruokasalissa klo 15.00–16.00:
•Luento positiivisesta psykologiasta klo 15.00–15.30. Positiivinen psykologia on psykologian osa-alue, joka keskittyy ihmisen hyvinvointiin, vahvuuksiin ja voimavaroihin ja näiden edistämiseen.
Äänimaljarentoutus klo 16.00–16.30. Äänimaljojen lempeä värähtely johdattaa kehon ja mielen syvään rentoutumiseen. Menetelmä sopii jännityksen purkamiseen, ahdistuksen ja stressin lievittämiseen sekä kuormituksesta palautumiseen. Otathan vesipullon mukaan ja pukeuduthan rentoihin vaatteisiin.